Potisk na textiliích je dnes naprosto běžná záležitost a málokdo se nad ním pozastaví. Jde však o to, jaký námět pro tuto tvorbu zvolíte, většinou se totiž potkáváme s lidmi oblečenými v tričkách, mikinách či bundách s potisky v reklamním duchu, s propagací výrobků, anebo s nápisy rádoby vtipnými, na téma alkoholismu, perverzního sexu, drahých aut a podobných ne zrovna potřebných aktivit.
Lidem schází humor
Podpořit inteligentní humor je možné různými způsoby a jedním z nich se klidně může stát i reklamní taška s potiskem. Stačí jeden poutavý nápis, skica, karikatura či cokoli v podobném duchu a může to významně odlehčit současné dění v naší zemi. Žijeme v obtížné době, v níž se většina lidí vůbec nedokáže zorientovat a podnikat nějaká rozumná rozhodnutí a právě dnes je humor potřebný více, než kdy jindy.
Vzpomeňme například na Felixe Holzmanna, na Divadlo Járy Cimrmana, na Vladimíra Menšíka, televizní pořady „Vtipnejší vyhráva“ s Ivanem Krajíčkem, „Televarieté“ s Jiřinou Bohdalovou a Vladimírem Dvořákem, „Šestý den je sobota“ s Luďkem Nekudou a jistě byste dokázali vyjmenovat některé další. Humor je kořením života, a jakmile se z něj vytratí, začne mít trpkou příchuť.
Snažme se tedy jít příkladem a připomínejme lidem ve formě nápisů a potisků na textiliích nebo nákupních taškách, že dříve byla jiná doba, a že vše záleželo na obyčejných lidech, kteří brali život s humorem, a také jej rozdávali tak, aby byl nakažlivý. Apelujme na to, aby si lidé uvědomili větší vzájemnost, aby přestali se závistí a různými sváry, více se sjednotili ke vzájemné spolupráci, která má mnohem vyšší pozitivní potenciál, než konkurenční boj.
A pokud zrovna nemáte žádný „veselý nápad“, můžete na nákupní tašku nechat vytisknout karikatury známých osobností a názvy pořadů, které jsme tu jmenovali, i s některými citáty, které lidem připomenou tento důležitý životní krok směrem k vnímání světa v pozitivním duchu.